Întrebări frecvente

Vrem să ai o experiență extraordinară cu noi, deci vom face tot ce putem ca să știi exact ce vei primi când devii membru Fitpass.

Abonament și cont

Abonamentul tău începe imediat ce ai cumpărat unul dintre pachete.
Da, cu Fitpass poți să anulezi abonamentul când vrei și nu vei fi facturat la următorul termen.
Te putem ajuta să schimbi abonamentul, trebuie doar să ne contactezi la suport@fitpass.ro.
Nu, Fitpass te va factura când are loc următorul termen de plată.
Te loghezi pe site, mergi pe pagina de cont și acolo dai click pe butonul de "Anulare abonament" și urmezi pașii.
Nu, nu există plată adițională și poți să îți reîncepi abonamentul oricând vrei.
Nu, din păcate check-in-urile sunt disponibile doar pentru o lună și nu se raportează pe luna următoare.
Dacă ai cumpărat abonamentul Base sau Core nu vei putea să ai mai mult de 8 sau 12 check-in-uri pe lună. Dacă ai ajuns la maxim și dorești mai multe, poți să ne contactezi pe adresa suport@fitpass.ro și de luna următoare îți putem schimba abonamentul. Membri cu abonamentul Nelimitat pot folosi o vizită pe zi.
Ne găsești pe adresa suport@fitpass.ro
Da, sună-ne la numărul 0731 745 462 între orele 10:00 și 19:00 pentru a afla mai multe despre soluțiile noastre corporate.

Check-in

1. Descarcă aplicația
2. Caută codul QR în recepția studioului
3. Deschide aplicația fitpass și scanează codul
4. Arată mesajul primit împreună cu un act de identitate
5. Voilá! Spor la antrenament
Ai nevoie de aplicația Fitpass ca să poți face check-in la studio. Poți să downloadezi aplicația pentru iPhone sau cea de Android.
Da, poți să te antrenezi de câte ori vrei în limita check-in-urilor disponibile sau o dată pe zi cu abonamentul Zilnic.
Nu, ca să faci un check-in, trebuie să arăți ecranul validat al aplicației împreună cu un act de identitate.
Nu, pentru a putea folosi spațiul partenerului nostru, va trebui să arăți un check-in valid din aplicația Fitpass la recepția studioului.

Benefit Online

Asigură-te că ai luat cuponul din PDF-ul trimis de Benefit Online în contul tău de email înregistrat în site-ul lor. Cel mai bine este să îl adaugi Copy / Paste în site.
Cuponul tau este în PDF-ul atașat email-ului trimis de Benefit Online după ce activezi abonamentul Fitpass.
Fitpass ofera doar 'Everyday' ca tip de abonament pentru userii Benefit Online.
Nu, Fitpass nu reînnoiește automat abonamentul. Pentru a îl reînnoi trebuie să intri pe Benefit Online și vei primi un cod de discount ce poate fi ultilzat pe Fitpass.ro

Ce este Fitpass?

Fitpass îți oferă acces la cele mai bune studiouri de fitness, săli și cluburi sportive din oraș. Obține acces nelimitat la antrenamente cum ar fi yoga, pilates, crossfit, arte marțiale, zumba și multe altele. Vezi ce activități au loc astăzi, mâine sau săptămâna următoare. Alege activitățile care ți se par interesante și rezervă-le în aceeași zi sau plănuiește-le cu o săptămână înainte. Când ajungi la studio, deschide aplicația Fitpass, scanează codul QR de la recepție și arată mesajul de confirmare împreună cu un act de identitate.
Poți să găsești studiourile disponibile mergând pe pagina principală și dând scroll până la secțiunea cu harta. Acolo veți putea vedea toți partenerii Fitpass din România. Lista va crește continuu. Noi updatăm lista în fiecare zi, deci reveniți des pentru activități noi și orașe noi.
Fitpass este disponibil în mai multe orașe și vom adăuga constant alte orașe rețelei noastre.
Da! Fitpass este disponibil pe Android și iOS.
Ca să ai acces la spațiile și activitățile partenerilor noștri trebuie să downloadezi aplicația care are un scanner QR integrat. Înainte să începi antrenamentul scanează codul QR de la recepție și arată mesajul de succes recepționerului împreună cu un act de identitate.
Pentru anumite activități trebuie să faceți rezervare. Veți vedea specificată această informație când dați click pe activitate pe pagina de activități.
Este ușor, tot ce trebuie să faci este să găsești activitatea la care vrei să participi pe pagina de activități și să faci o rezervare dacă este necesar la acea activitate.
Da, dar uneori trebuie făcută rezervare sau poate exista un cost în plus care trebuie efectuat direct studioului înainte să poți participa.
Da, unele activități au un cost suplimentar care este menționat în detaliile activității respective.
Membrii Fitpass au acces la discounturi de la partenerii noștri de wellness care oferă servicii cum ar fi masaj, spa, saună, piscină și multe altele. Lista completă de opțiuni de wellness o găsiți în lista de activități.
Du-te pe pagina de activități și dă click pe "Toate activitățile" - acolo vei vedea lista de tipuri de activități disponibile. La click vor fi afișate activitățile din acel tip din acea zi.
Tot timpul căutăm studiouri de calitate cu care să facem parteneriat, dacă ai vrea să lucrezi cu noi ca să promovăm un stil de viață sănătos, te rugăm să ne contactezi la contact@fitpass.ro
Dacă ai găsit un curs sau studio excepțional și crezi că restul membrilor Fitpass s-ar bucura de el, spune-ne despre el! Poți să ne contactezi pe contact@fitpass.ro ca să împărtășești experiența ta cu noi și vom face tot ce putem ca să îl adăugăm în portofoliu.

Plată

Puteți plăti cu VISA, Mastercard, American Express.
Nu, odată ce plata ta a fost făcută, nu poate fi anulată.
Poți să îți anulezi abonamentul și să faci unul nou cu date noi.
Da, vei primi factura pe mail după ce faci plata.